2014. május 22., csütörtök

Szülinapos játék

Olvastam korábban egy szülinapi játékról, amit Rita indított útjára és azon gondolkodtam, hogy miért nem hamarabb láttam meg a felhívást! Írtam neki, érdeklődtem, várható e következő, 3. évad? 


Ő azt mondta nem indít, de ha van kedvem és persze van kedvetek akkor tegyek egy próbát!

Jó alkalom erre, hogy ma van a szülinapom, ennek alkalmából elindítanám a következő fordulót, ha ti is benne vagytok!!!

Mindenki szeret ajándékozni, és ha ez az ajándék kézzel készül, akkor az még értékesebb, legalábbis én így gondolom!
A játék lényege ugyanaz lenne, mint a korábbi években, de azért röviden ismertetem:
- bárki jelentkezhet, aki szeret kreatívkodni, szeret ajándékozni
- a technika szabadon választott (ki miben ügyes)
- a játék egy évig tart, illetve amíg mindenki sorra nem kerül
- a csomag tartalmazzon egy saját készítésű képeslapot is

Kérlek titeket, hogy olyan ajándékot készítsetek, amit ha ti kapnátok is szívesen örülnétek neki!!! (Itt arra gondolok, hogy ha egyikünk varr egy táskát, vagy keresztszemes képet készít, ne "szúrjuk ki a szemét" az ő szülinapján egy színezett könyvjelzővel! De ezt csak példának hoztam!)Remélem értitek mire gondolok!

Várom a játékos kedvű jelentkezők levelét az alábbi e-mail címre: 

szulinapijatek3@gmail.com

Kérek szépen: nevet, lakcímet, e-mail címet, blog címét, születésnapotok dátumát, illetve megírhatjátok, hogy milyen technikával dolgoztok!

Mindenkinek küldök majd egy visszaigazolást, hogy a játékra jelentkezését elfogadtam!

Jelentkezés határideje: 2014. június 30.

Ezután mindenki megkapja majd a résztvevők listáját szülinappal, címmel!

Kérek mindenkit, tegye ki a blogjára!

Indítottam egy másik játékot is, melynek részleteit itt láthatjátok, gyertek, ha van kedvetek!

3 megjegyzés:

  1. Én is jövök.:-) Az elsö két évadban is benne voltam és nekem nem volt rossz élményem.:-) Szerettem.:-)

    VálaszTörlés
  2. Eddig négyen vagyunk! Várom még a jelentkezőket, minél többen vagyunk annál izgalmasabb!

    VálaszTörlés